1. Gdzie można zwrócić się z reklamacją?

Z reklamacją należy zwrócić się do punktu zakupu danego produktu wraz z paragonem.

2. Czy posiadamy części zamienne?

Tak, jeśli dana część zamienna jest na stanie magazynowym. Klient pokrywa jedynie koszt przesyłki.

3. Gdzie można kupić produkty marki Botti Electronic?

Lista sklepów zajmujących się sprzedażą produktów marki Botti Electronic znajduje się tutaj.

4. Czy posiadamy serwis urządzeń naszej marki?

Tak, obecnie posiadamy 60 serwisów. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią serwisową.

5. Czy istnieje sklep internetowy urządzeń Botti Electronic?

Na chwilę obecną nie posiadamy sklepu internetowego.

6. Co należy zrobić w przypadku braku instrukcji w opakowaniu?

Prosimy o kontakt z infolinią produktową, a instrukcja zostanie do Państwa dosłana.

7. Jaki okres gwarancji obejmuje urządzenia Botti Electronic?

Okres gwarancyjny to 24 miesiące.

8. Czy marka Botti Electronic to producent urządzeń elektrycznych?

Botti Electronic jest dystrybutorem swoich produktów.

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z naszą infolinią produktową, gdzie uzyskaszz informacje dotyczące produktów, warunków gwarancji, serwisu i innych istotnych kwestii.

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuje